久々に投稿しますが、最近忙しくて色んな事情のせいでYouTubeでもTumblrでも投稿できませんでした... (╥ω╥`)
Lately, I've been really busy and due to various circumstances I haven't been able to post to YouTube or Tumblr... So I'm posting for the first time in a while. (╥ω╥`)
この間暴風と豪雪があって、近所の光景がとても綺麗になりました!
The other day we had strong gales and heavy snowfall, so the view of my neighbourhood became very beautiful!
雪がしばらく降って、止みましたが、雪はメルボルンにはなかなか見られないものだから、やっぱり雪を見て喜びました。友達と雪合繊をしたりして、雪で沢山遊びました。
Snow only fell for a short while and then stopped, but you can't really ever see in Melbourne so I was delighted when I saw it was snowing!
札幌はこれから寒くなるので、雪が毎日見られるのが凄く楽しみにしています!
チョコ♡
From now on Sapporo will be getting colder, so I'm really looking forward to seeing snow everyday!!
_Choko♡
No comments:
Post a Comment